My UPSR result

Assalamualaikum...

Akhirnyaa n Alhamdulillah... Segala usaha dan titik peluh saya terbalas juga .... Saya telah mendapat 5A dalam UPSR .. Saya berasa amat gembira kerana memperoleh kejayaan yang sudah lama saya impikan . Terima kasih kepada semua guru2 yg pernah mengajar saya, khusus buat cikgu2 di SKPZ . Saya tak akan berjaya tanpa bantuan cikgu. Terima kasih juga kepada kawan2 dan semua yg tak putus2 mendoakan kejayaan saya. Jasa kalian mmg tidak akan saya lupakan. Terima kasih dan bersyukur sebanyak-banyaknya kepada Allah yg telah membantu dan memakbulkan doa saya. I LOVE ALLAH. Tahniah jugakk kepada kawan2 di SKPZ yg dpt 5A ! Tahniah sesangat kepada both of my best friends... Hafiqah n Ruqaiyah ! Welcome to the club okk ! Tahniah jugakk kpd Luqman , Khiiren , Mumtazah , Munirah n Nazirah . Tak lupa jugak kepada kawan2 yg dapat 4A1B ... Congratzz to Ain , Hidayati , Hassan , Huzaily , Shahiera , Qayyum , Siti Fairus n Meor . Kepada kawan2 saya yang mengenali diri saya dan mendapat result yg bagozz congratzz saya ucapkan. Kpd yg belom berjaya .. tak apa okk ! Banyak lgy exam yg perlu kita tempuhi n jadikan UPSR sbgai batu loncatan utk berjaya ok ! Saya doakan korg sentiasa berjaya n sukses selalu okk.. !

Ok lhaa bye !!

Salam Sayang ....

Nur Rasyidah Najihah Rosli ~ <3

Comments

Popular Posts